هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

گرگان - خبرگزاری مهر : قائم مقام شهردار گرگان و نماینده تام الاختیار شهرداری در تیم بسکتبال گرگان گفت: اولین بازی لیگ گرگان در سوپر لیگ بسکتبال کشور از دوشنبه 19 آبان آغاز می شود و تیم شهرداری در حال حاضر شرایط مطلوبی دارد و انتظار داریم نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر بیانی عصر شنبه در نشست با اصحاب رسانه قبل از آغاز لیگ اظهار کرد: امسال هم طبق سنوات گذشته شورای شهر مصوب کرد که مسئولیت تیم بسکتبال با شهرداری باشد و با حضور اعضای شورای شهر هیات امنایی شکل بگیرد و بعد هیات مدیره انتخاب شود و شهرداری هم به عنوان مدیریت باشگاه فعالیت داشته باشد.

وی افزود: شهردار طی حکمی به اینجانب کلیه امور بسکتبال شهرداری را تفویض اختیار کرده اند و از پنجم مهر ماه که این حکم ابلاغ شد تا امروز کادر فنی و بازیکنان انتخاب شدند و بیشترین هدف ما این بود که از تمام توان استان مان در بحث کادر فنی استفاده کنیم.

بیانی اضافه کرد: در روند انتخاب کادر فنی و انتخاب بازیکنان از پیش کسوتان استان استفاده کردیم و مشاوره گرفتیم و توانستیم با 14 بازیکن تا کنون قرارداد امضا کنیم که تعداید از آنها بومی و بقیه غیر بومی هستند.

وی بودجه امسال بسکتبال را بیش از یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته قدری افزایش بودجه داشتیم و رفتن آقای کبیر هم منتفی است و ایشان به عنوان سرمربی مشغول کار هستند و قرارداد پولی هم با سرمربی نبسته ایم.

بیانی در ادامه در خصوص تماشاچیان و ساماندهی و فرهنگ سازی در این قشر از جامعه دوستدار بسکتبال گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری امسال یک سری برنامه هایی برای تماشاگران در نظر گرفته است که ما بتوانیم برنامه های رو به جلو در این زمینه داشته باشیم و امسال از گذشته بهتر شود.

قائم مقام شهرداری گرگان افزود: با لیدرهای تیم بسکتبال ، بازیکنان و با پیش کسوتان جلسات جداگانه ای برگزار کردیم تا بتوانیم قبل از برد تیم بر روی اخلاق تمرکز کنیم  چون این مساله برای تیم بسیار مهم است.

بیانی در خصوص قرارداد بازیکنان گفت: ما چیز پوشیده ای نداریم و بعد از دو سه بازی قرارداتد بازیکنان را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم چون به شفاف سازی اعتقاد داریم.

وی در ادامه با بیان این که گرگان مهد بسکتبال ایران است و تیم لیگ بسکتبال گرگان از قدیمی تریم تیم های لیگ است گفت: در سال های اخیر نتوانسته ایم قدرت سال های 60 تا 70 را در بسکتبال داشته باشیم و باید با همکاری تماشاچیان، رسانه ها و بازیکنان به جایگاه اصلی خود برسیم.

وی ادامه داد: ما با پیش کسوتان استان اختلافی نداریم و از آن ها برای کمک فنی به تیم استفاده کرده ایم و امسال حتما جایگاه بهتری را برای بسکتبال گرگان در لیگ پیش بینی می کنیم.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ دو شنبه 19 آبان 1393 ] [ 13:49 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 178609
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar